Fredag, med fredagsbloggning.

Imorse fick jag skjuts med Malin till skolan, tack Malin :) Vi hade ingen samling, så vi började senare, med Teknik direkt på morgonen, vi fick lära oss hur en toalett fungerar... Sen fick vi lyssna lite på försvaret, som var på besök, och jag tänker INTE göra lumpen! Sedan hade vi en kort samling, sedan mat (pytt-i-panna). På lunchrasten satt vi och spelade kort, sen kom det en stor lastbil körandes på gården. Dåpå skoj, sa vi; "dedär är säkert våra korvar", eftersom Malin sa att de skulle komma på tisdag. Men tro på fan att det ÄR våra korvar, så resten av rasten gick åt till att bära illaluktande korv till klassrummet.

Sedan gick mattelektionen till att organisera och dela ut den stinkande korven, det tog ett tag. Jag tog nöjt mina tre korvar (2,4 kg), och skrattade åt Anna och Jesper, som hade sålt 19, respektive 20 var, som skulle släpa hem nästan 16 kg korv, var ;D Sen hade vi SO, jag satt i ett grupprum med nåra andra som inte ville kollapå en film om ryssland, sen slutade vi. Jag fick skjuts hem av Malin, tack Malin! När jag kom hem skottade jag lite, och satte mig här. Eftersom jag har varit ute idag så blev mina byxor blöta, så nu har jag på mig ett par shorts. men så fort jag har lokaliserat ett par torra byxor ska jag och mamma dra iväg till Rusta.

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0