Fredag, med torsagsbloggning.

Jag hann inte blogga nå igår, så jag får göra det idag istället. Igår fick jag skjuts med Malin till skolan, väldigt uppskattat. Först hade vi SO, forstatte med våra frågor. Sedan hade vi gympa med nioettorna, körde badminton och minitennis. Jag ville köra lite pingis, men det var för fullt där. Sen var det mat, sen hade vi svenska, och vi kom nästan för sent, satt lite för länge med maten ;D Sen var det engeska, väldigt underhållande ;) Vi hade pratgrejs, så först fick vi diskutera lite frågor och sådant i grupper, sedan fick vi köra ett roligt spel. Men skulle ta en lapp med ett ord på, sen skulle man förklara ordet, det blev rätt kul efter ett tag. Jag var med Moa, Kevin och Albin, och Kevin kunde knappt ens orden på lapparna. Albin vann (big surprise..) men jag tror jag kom tvåa eller trea iaf ;)

Sen hade vi franska, fortsatte kolla på den skojiga filmen, sen hade vi bild, jag började rita en kladdkaka. Vi får se hur den blir. Sen slutade vi, och jag kutade ut till busshållsplatsen i önskan om att kunna åka buss hem, och jag hann. Sedan kokade jag gröt, åt gröten och tog bussen igen, till stallet. Blev nästan lite sen, men hann i tid till teorin. Fick iaf träffa Jennifer, de var skoj :) Sedan åkte jag buss hem, köpte en lövbit, åt lövbiten, lade mig framför teven och sen gick jag och lade mig.

 / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0