Jag har TVÅ prov imorron! Yikes!

Idag har inget sådär superspeciellt hänt. På SO:n idag hade vi Steve, började med geografi. På idrotten hade vi vår sista dans för hela läsåret, bortsett från danskvällen nästa termin. Vi buggade och foxtrottade. Sen hade vi svenska, pratade om förortsungar, och sen på engelskan hade vi nåt gammalt nationellt prov i läsning :P På språkvalet hade vi Steve igen, för våra lärare var på någon konferensgrej i Arbrå, så vi hade tillsammans med tyskarna, så jag var där med Ruben :) Vi ska vara imorron, de var längesen! Ska bli skoj :D

bilden satt typ alla och snackade, och alla fick reda på att Albin rymde från dagis när han var liten och att det var antingen Jocke eller Sverre som blev blev utröstade i "Ö-rådet", men jag tror att Edvin skulle åka ut om han inte sa att man inte fick rösta på "programledaren", som han utnämnde sig till.

Sen var det ridning, skoj att träffa Jennifer igen, de var längesen! :D Jag hade Caprina, det var mys :) Nej, nu måste jag plugga lite tills mina TVÅ prov imorron! önska mej lycka till ;P

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0