Jag tycker om att sova.

Jag använde mina nya stövlar idag, jag tycker verkligen om dom. Fast jag fick asont i fötterna efter ett tag, bl.a under luciaträningen och promenaden hem, dom är INTE till för att gå långt i, och jag var dum nog att inte ta med några gåskor heller. När jag kom hem var jag så himla hungrig att jag åt tre mackor, och sen skrev jag min uppsats om arbetsmiljön på min praoplats. Sendan la jag mej i soffan för att läsa biologiboken, jag kom igenom kapitlet om celler, sen somnade jag, och sov i två timmar. Härligt :)

Sen skulle jag koka makaroner också, vattnet kokade, jag hällde i makaronerna, jag rörde runt, och sen glömde jag bort dom, så dom kokade i en kvart. Dom blev lagomt överkokta, och dom smälte nästan i munnen xD Jag tror jag måste bli kock alltså!

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0