Måndag.

Idag har det varit en rätt skaplig dag. Direkt efter samlingen hade vi ett specialinsatt tal med Rektor Ringgård där han babblade på om "hur värdefulla vi var" och att "när vi var på prao bråkade åttorna och sjuorna jättemycket" och "skolan är sig inte lik utan oss" och blablabla... Sen hade vi svenska, började med filmanalys på filmen 'Förortsungar'. Efter det började vi med kemi på NO:n, och lärarna pratade på om att det fanns kol överallt och allt består av kol. Sen var det genomgång på rymdgeometri på matten, men eftersom jag ligger fem kapitel längre fran satt jag i andra klassrummet med sex andra och tjatade ihjäl Therese. När hon inte ville hjälpa mig så började jag klottra på tavlan, och med mina nya kemikunskaper skrev jag "H²O (tvåan ska entligen vara därnere men skit i det..) = Diväteoxid" och Linkie blev förvirrad ;D

Sen var det lunch (ris o chickennuggets), sen hade vi musik (Paine babblade på om betygskriterier), sen engelska(gjorde klart våra gamla nationella prov) sen fick vi reda på att alla nior som hade hemkunskap (vilket är alla utom jag, Hella och Linkie typ :@) fick sluta, för dom hade inga lärare. Sen på bilden ritade jag iaf en fin bild, jag fyllde i en reklambild, den blev bra tkr jag :) Sen hade vi ridning, vi red barbacka idag igen. Jag höll på att flyga åt helvete när Caprina började bralla lite smått när vi skulle galoppera, det var asskoj :D

Imorron blir det stan för mig och Hella, julklappsinköpen väntar. Och även min SO...

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0