Måndagsmorgonen på Elins vis.

Jag, Elin Nilsson, vaknade klockan 06:00 imorse, och kunde inte somna om! Jag var för rädd att jag skulle missa väckarklockan igen. Jag tror jag drömde en mardröm, men jag kommer inte ihåg. Jag gick upp klockan sju, och gick på toa. Sen dushade jag, och tvättade ansiktet. Sen fixade jag sminket och lagade hålet i mina jeans. Jag kom nyss tillbaka från köket där jag har ätit en god frukost; fil och chunch-müsli. Jag har lyssnat på Rix FM från 06:26 imorde, och Gert är sjuk idag. Jag ska fixa håret och packningen snart, och välja ett par skor. Jag vet inte om jag ska ta stövlarna eller inte, för jag ska ju gå till stallet efter skolan. Jag tror det blir de vanliga skorna. 08:25 ska jag gå ner till Ica Träffen och bli upphämtat av Malin.

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0