Nyduschad och... nypraoad?

Kom nyss ut ur duschen, senare idag väntar städning. Jag har praoat den här veckan, sista dagen igår. Jag var på skokällan här i Bollnäs, rätt skoj :P Jag har fått börja tio och slutat halv fyra-fyra. Jag har fått plocka fram skor, provat skor, prismärkt skor och lekt med kassaapparaten ;) Som tack för ett bra arbete fick jag en chokladask och 95 kr rabatt på mina nya ASSNYGGA stövlar jag köpte därifrån.

 (min nya assnygga stövlar jag köpte därifrån)

Igår tittade jag på en askul parodifilm som hette Date Movie. Den gickpå Canal+ och handlade om ett par som träffades via en dokusåpa, och skulle gifta sig efter typ tio dagar. Det var en parodi  på; 

  • Shallow Hal
  • Napoleon Dynamite
  • Bridget Jones' Diary
  • My Big Fat Greek Wedding
  • Hitch
  • Pimp My Ride
  • The Bachelor
  • When Harry Met Sally
  • Girls Gone Wild
  • Meet the Parents/Meet the Fockers
  • Lord Of The Rings
  • The Wedding Planner
  • Along Came Polly
  • Pretty Woman
  • Mr. and Mrs. Smith
  • What Women Want
  • Kill Bill
  • Dodgeball
  • Say Anything
  • How to Lose a Guy in 10 Days
  • Wedding Crashers
  • King Kong
  • My Best Friend's Wedding
  • Legally Blonde
  • The Princess Diaries

  • Värd att se, om man har rätt torftig humor och skrattar åt scary movie och american pie.

    / elin


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0