Sitter framför teven, som vanligt ;D

Just nu sitter jag och kollar på kejsarens nya skola xD Det var meningen att det nya avsnittet av Avatar skulle komma ut på internet idag, men den har inte kommit ut än. Idag har jag haft det rätt bra, vi hade film på franskan, en rolig film som hette "Visitörerna". Den handlade om två medeltidsmänniskor som har kommit till nutiden, och de är helt galna! Sen hade vi svenska, och sen idrott (badminton och pingis ;D). Sen åt vi lunch, men vi hann knappt äta för vi hade luciaträning typ direkt. Sen hade vi NO, babblade på ännu mer om kol och koldioxid. Sen fick jag vänta ett litet tag, men jag fick skjuts av pappa hem, så jag slapp gå. Det är ISKALLT ute! Nu dricker jag varm choklad också, och det är SÅÅÅ himla gott!! :D

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0