Skola och stan. Klassiker ;)

Jag fick skjuts med mamma imorse, vi skjutsade Malin också, vilket betyder att jag kunde ta det lite lungt på morgonen. I skolan hände väl inte något extraordinärt, franska, slöjd, arbetspass, lunch (makaroner och nånting biffaktigt..), engelska (gammalt nationellt uppsatsprov), SO och matte (jag förvirrade klassen genom att skriva en skojjig ekvation på tavlan, se nedan xD). Sedan gick jag och Hella ner på stan som planerat, jag har köpt tre till julklappar :) Ikväll ska jag jobba lite SO och titta på Ugly Betty, inget annat planerat. Imorgon ska vi börja med racketspel i skolan, och då får vi vara noga med att komma ihåg att ta med gympakläder också ;D

16x²+8xy+y² = (4x+y)
(4x+y)(4x-y)     (4x-y)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0