Ridning idag :)

Idag på ridningen hade vi normal skolridning, med fokus på volter, serpentiner och framdelsvändningar :) Jag hade Caprina, och hon var väldigt myys. Hon har verkligen världens mysigaste galopp, och jag lyckades t.o.m med en galoppfattning från höfterna, inte benen, Mia skulle varit så stolt x) Haha!

Nu ska jag väl ta och gå och lägga mej snart, ska läsa igenom alla SO-anteckningar, prov på torsdag, eller fredag, det är liite otydligt än.. Borde väl antagligen försöka lära mej lite luciasånger också, men jag kan de flesta tycker jag. Idag på musiken hade vi förresten Kareoke, det är så himla skoj ;) Speciellt eftersom det bara var typ tjejerna som sjöng, killarna satt ute i trappan och spelade gitarr, antagligen med ledning av Albin, eftersom det bara är han o Johan som faktiskt kan spela gitarr, och Raine hjälpte Johan spela bas. Over 'n out!

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0