Frukost i skolan imorron ;)

Kom hem för ett litet tag sen från ridningen, hade Biggles. Jag tycker inte riktigt om att rida honom, men det gick rätt bra. På torsdag ska jag ha honom igen, då på hoppning. De var rätt bra i skolan idag också, men jag sket i att "rappa" på musiken.

VI har hälsovecka i skolan den här veckan, och får frukost varje dag. Imorron får man bada före lunch också, de ska jag göra. På torsdag är det skoljoggen, ska jogga denhär gången. Jag har inte varit med på det sen i sexan, i sjuan hade jag "ont i benet" och i åttan låg jag på sjukhus och hade en halsböld. Just nu sitter jag och tittar på tv och chattar lite, ska väl packa tills imorron lite grann.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0