Jag har slutat med godis, och det är svårt.

Det är inte lika lätt att sluta med godis som jag trodde, och den ofärdiga fantan i kylskåpet är väldigt lockande. Om ingen dricker upp den snarast tänker jag hälla ut skiten, så jag inte får ett återfall :P Nu kanske jag låter som typ en rökare eller alkoholist, men sockerbehov är jobbigt att komma över också. Jag lovar.

Just nu sitter jag och tittar på TV, och jag laddar lite för följande två dagar. Imorron har vi skoljoggen, från skolan, runt vågen, och tillbaka. Dessutom har vi softboll på förmiddagen. På fredag är det tranan, jag, Hella, Linkie o Malin ska göra oss iordning här, sen ska vi gå tillsammans. Ska bli riktigt kul :)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0