Städdag, väldigt tråkigt.

Idag är det städdag. I mitt hus är städdagar något man är rädd för och helt ser till att de inte händer, men de gör det ändå. Idag har jag;

  • Torkat alla golv
  • Dammat i vardagsrummet
  • Hängt tvätt
  • Sorterat skor (vi har många skor)
  • Hängt ut mattor
  • Dammsugit mitt rum

Det är inte roligt. Igår hade vi stalltjänst också, fast det var inte så himla jobbit. Vi mockade tre boxar, smörjde hälften av alla träns o sadlar, sopade halva stallet, fodrade och mätte upp hö. Inte så jobbigt som man kunde tro. Skola imorron, hoppning på Shannon på kvällen. Sen ska jag försöka hitta en praoplats också, några förslag?

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0