Tisdag med skola, stad och Kyle XY.

Det har inte hänt något sådär superroligt, vi hade franska, slöjd, AP, matte, engelska och SO. Fick tillbaka våra berättelser på engelska, jag fick mvg på min :D På någon av rasterna kom Tessie på besök, hon hade typ slutat eller något sånt. Sedan efter skolan gick jag, Erika och Tessie ner på stan, jag köpte en liten buddah-gubbe :) sen var jättesöt ^^, Sen när jag kom hem lagade jag mat, och snart ska jag titta på Kyle XY, på kanal 5, det är asbra!

Sen just nu går det en historia om att Bill Kaulitz, sångaren i Tokio Hotel, är död. På någon sida kom det upp en text som handlade om att han hade varit med i en bilolycka och dog, men jag har ingen aning om det är sant eller inte. Jag hoppas inte, för att han är en bra sångare, och han är rätt snygg också ;) Vi får se.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0