älskling bråkade, och stereon med.

Hejsan! Idag hade vi ju nationell prov, de gick bra. Först hade vi 80 minuters läsförståelse, det var rätt lätt. Sedan, efter en halvtimmes rast skulle vi dra igång med hörförståelsen, men stereon dampade. Sedan, precis när Staffan gick iväg för att hämta en annan så gick Sarah fram och petade lite på den, och sen funkade den! Alla hurrade ;D Sedan mitt i allt ihop sackade den ihop igen, så då var vi tvugna att hämta den andra ändå. Det gick iaf bra på den delen också, inte så svårt tyckte jag.

Sedan fick vi reda på vad vi fått på våra kemi-prov (om vi ville), jag hade 36 poäng, av 40, nöjd, hoppas det räcker till en höjning ;P Efter skolan gick jag, Malin, Hella och Linkie på stan en snabbis, gick lite överallt, fikade och så.

Nu ska jag ut i det nästan fina vädret och köra lite moppe, den jäveln startade inte imorse så jag måste ut och åka och ladda upp batteriet ;P Får väl be pappa att byta lite olja och sånt skit som jag inte vet ett dyft om också ;P Fårse om den startar nu ;D

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

hehe oj då :p blev lite fel där ;)

2008-04-04 @ 16:02:22
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: helena

tack för en mys stund på staan :)

2008-04-04 @ 16:19:55
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0