ÄNTLIGEN!!!

Tack och lov går det att blogga igen! Blogg.se har ju varit nere i typ två dagar, och det var åt helvete. Jag har haft sån bloggabstinens. Okej, vad har jag inte skrivit om?

Jo, i lördags åkte jag ju iväg till Söderhamn för att sitta barnvakt, och jag fick skjuts av min faster dit. Där var jag tills på söndagen, och det gick väldigt bra. Åt sushi på kvällen, inte så gott, men roligt att prova iaf ;) Det var lungt på kvällen, Clara somnade innan Pia (min moster) åkte, så det enda jag gjorde var att äta lite chips, dricka päroncider (eller päronciderskaraktär) och titta på film, vääldigt jobbigt ;P

Åkte hem på söndan, för att upptäcka att blogg var nere då, det var inte sådär superkul.. Men ja.. Annars spenderade jag hela söndagen till att läsa min bok.

Igår började skolan igen, och ridningen också. I skolan hade vi svenska (läste bara), matte (fick testa gamla nationella prov), NO (gick snabbt igenom genetik), lunch, musik, engelska (tittade på film, och muntliga nationella började), elevens val (klottrade lite bara).

ridningen hade vi skolridning, och jag hade snygging-Shannon. Det gick bra :) Efter ridningen skulle jag egentligen till min kusin som fyllde 19 i söndags, men jag var helt slut från ridningen, så jag stannade hemma och läste. Det var väl mina dagar utan blogg det. Min dag idag kommer lite senare ;)

image260

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

Hurra! Blogg.se funkar igen! :D

2008-04-01 @ 16:23:53
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0