Bowlingkväll :D

Hejsan :D Nu har jag varit och bowlat, och skit vad roligt det var! Jag har inte haft så roligt på svinlänge! Tihii, jag kom tvåa :D Tack så himla mycket flickor, jag behövde det här :) Sitter just nu och äter lite middag framför teven. Sedan ska jag titta igenom franskan, jag har prov imorgon. Sedan har vi även muntliga SO-frågor som vi kommer betygsättas på, och sen har vi debatt på engelskan, jag är då för skoluniformer ;P Kommer nog att gå bra :) Sedan har vi också idrott, svenska och bild.

På kvällen är det också självklart ridning med snygging Jennifer, och kanske Lina (?) :D I alla fall, nu måste jag dra. Ha de bäst!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

tack själv!! xd

2008-04-09 @ 20:23:27
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0