Capri, och en fin fjäril!

Hejsan! Idag har det varit en underbar dag tycker jag iaf, varmt och fint och bara roliga lektioner :) Imorse hade vi svenska, vi fick sortera ord i olika ordklasser.. Sedan hade vi mtte, kollade på någon B2:a inför nationella, annars jobbade vi på. På NO:n gick vi igenom DNA-replikation (celldelning), väldigt intressant tkr jag :) På musiken efter lunchen fick vi titta på proven (två fel, FAN! Men whatever, jag kunde dom ändå inte ;P) och sjunga karaoke, väldigt skoj :D Sedan, på engelskan tittade vi vidare på filmen vi ser, A Mighty Heart, jag tycker den är skitbra jag. Sedan bild, jag ritade klart min fina fjäril ;)

Vi fick sluta lite tidigare från bilden, så jag hann hem en snabbis innan ridningen, åt lite nachos med köttfärs, ost och majs. På ridningen hade jag Caprina, och det gick väldigt bra, hon kändes fin idag. Jag fick en foundation med Starlet idag, från Claudia, jag kan säkert ha den i sommar när jag negrat till mig lite, men just nu är den typ 25 nyanser för mörk ;D

Imorgon ska jag ta hål i öronen iaf, om det blir två eller tre, jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig.. Blir nog tre skulle jag tro ;) Hoppas det blir bra, jag kommer ihåg när jag tog mina hål som jag redan har, då gjorde dom fel på ena, och var tvungen att göra om, fyfan vad ont det gjorde ;o Jaja, nu sticker jag, jag har ett liv faktiskt! Nej, egentligen inte, men ändå ;D

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0