Danskvällen :D

Hejsan! Okej, från början nu. Vloggen funkar verkligen inte, youtube vill inte ha den ;P Iaf så berättade jag i vloggen om min dag i söndags iaf, jag var med Hellus, vi bakade kladdkaka, tittade på film (The Notebook, KÄRLEK!), och satte upp och hoppade studsmatta.

Sedan pratade jag lite om igår, och det tänkte jag göra i dethär inlägget också ;D

Igår var vi på Heden på morgonen, och tittade på Romeo + Juliet = 4-ever (Romeo och Julia), estet3:ornas slutproduktion alltså, och det var jättebra. Jag var skitnära att börja böla i slutet, så himla sorgligt!! Typiskt att det aldrig kan sluta lyckligt.

Annars var det en mys dag. Efter lunchen hade vi musik (KARAOKE FFS ;D), engelska och bild, som vi fick sluta lite tidigare från bilden också, för det var typ ingen där, alla konfirmander är i Polen-Tyskland, typ ;D Sedan hämtade jag Ruben, vi åkte hem till mig och började göra oss iordning (hon sov här efter danskvällen också).

Det var faktiskt skitkul nere på filkan igår, jag dansade som en galning ;) Eftersom jag är lång fick jag agera kille, för jag dansade bara med kompisarna typ ;D Ingen kille här inte x) Men jag skulle nog inte säga nej om det blev en till danskväll iaf, det var väldigt roligt :D Tyvärr har jag inga kort alls från igår.. Ni får överleva ändå ;)

Idag har jag hunnit med att skjutsa hem Rub, och haft en timmes slöjd också, och nu har mina byxor en gylf :) Ja, nu ska jag väl hitta på något vettigt att göra ;P Funderar på en ny bloggdesign, en lite sommrigare ;) Ha det bäst!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0