ERAGON!!! KÄRLEK!

Hejsan! Sorry att jag inte bloggat tidigare idag, jag har tråkigt ;D Jag har faktiskt tittat på Eragon nu på kvällningen, och FYYFAAAAAAAN vilken bra film! SE DEN! Seriöst! Den hade ALLT!!!
Två snyggingar, en megasöt drake och en vältränad överkropp, och lite magi och spänning och riktigt fula snubbar också ;) Jag tror det borde bli en till film efteråt, den slutade inte såsom filmer utan fortsättning inte gör. Hoppas i alla fall ;D <3333


Idag har vi haft teknik, fick svetsa lite, det var svintråkigt, jag brände hål i byxorna och it stung like a bitch! Sedan hade vi läspass, gjorde inget speciellt. Sedan matte, hade ett litet matteprov på ekvationer och olikheter. Sedan, efter lunchen, då hade vi NO, hade ett litet läxförhör och sedan jobbade vi med lite frågor och så.
Sedan hade vi SO, skrev en resumé på besöket från Kambodja, och sedan fick vi också reda på om vi kom in på gymnasiet. Och jag kom in :) Inte någon större överraskning dock, eftersom det nästan alltid finns platser kvar på NV.

Ikväll är mina planer att kolla på Morden i Midsumer, och poppa lite popcorn till det. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.. I alla fall, nu har jag bloggat, och nu väntar teven.

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0