Gaah! Underbart :D

Jag älskar vädret! Fast det var tydligen sista dagen idag, ska vara mulet imorron, regna i helgen och nästa vecka också. It was nice while it lasted.

I alla fall, dagen har variit soft. Nationella matte imorse gick bra, tyckte det var rätt enkelt ;P Sedan typ två timmars lunch, gick hem till Stina med gänget och spelade Famegame, skitskoj ;) Efter lunchen sedan (skitäcklig vegetarisk lasagne) hade v isvenska (Shakespeare in love), engelska (liite film, sedan sitta och dryga medan vikarien var arg), franska (satt ute i solen och värmen och jobbade med ett häfte) och till sist SO. Skrev om föreläsningen i tisdags, det gick väldigt bra tycker jag :)

Sedan hann jag heminnan ridningen, åt glass och låg i solen och stekte, underbart! På ridningen var vi ute och red i paddocken, hade Asterix, det gick väldigt bra. Jag fick till och med (under mycket jobb) honom att fatta höger galopp, han har skapliga problem med det ;P

image285

Imorgon har vi hemkunskap, läspass, matte, NO och SO, kanske får sluta tidigt eftersom jag skrev klart idag, HOPPAS ;) Tänkte ha klänning imorron, och det är väl bara för det som det ska sluta vara soligt då ;D Fast vem vet, vädret kanske ljuger? Man kan bara hoppas ;)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0