här har man koll ;) ÄLSKLING!

Haha, jag trodde att jag redan bloggat idag, men det gjorde jag uppenbarligen inte ;D

image262

Alla som känner mig vet att jag faktiskt har typ väldens snyggaste moppe, by far, eller vad tycker du? ;D Jag älskar den iaf, min snygga baotian retro, och igår ställde min pappa på den, och eftersom jag varken ville gå eller cykla idag valde jag älskling som skjuts till skolan idag. I LOVE it! :D

I skolan idag har det varit franska (lite diktamen), svenska (nötanötanöta boken och föreläsning om litteraturhistoria), idrott (GOO basket! Även om det inte gick sådär superbra ;D), lunch (nudelsoppa), matte (nötanötanöta gammalt NP C-del) och NO (Leif ffs!!). Efter skolan brummade jag och älskling iväg till stan, efter tio minuters kickande (älskling ville inte starta), och där lämnade jag in min klocka för att byta batteri, så nu är den bra och går igen :D

Imorron har jag ridning, får äntligen träffa snygging-Jennifer igen :D På gympan är det basket eller nåt annat, och annars har vi bild, SO och alla språk man kan tänka sig ;D Dvs svenska, engelska och franska ;D Annars inget... Peace out!!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0