Hej LÖRDAG!

Hejsan! Sitter lite framför teven en snabbis, ska fixa mat om nåt tag, pizza :)

Eftersom jag inte bloggade igår så får jag ta det idag istället då. På morgonen hade vi hemkunskap, gjorde pizzabullar, de blev inte goda alls! Sen hade vi lästimme, och jag räknade lite matte. Efter lästimmen hade vi matte, så då räknade jag lite mer matte ;D Efter lunchen så labbade vi, vi tog ur DNA ur en kiwi, det var jättekul! Snacka lättunderhålld ;D Efter det hade vi iaf SO, vi hade lite nutidsfrågor och så, sen slutade vi lite tidigare. Myys!

På samlingen igår röstade vi också om vad vi ska göra med vår klasskassa, och det är praktiskt taget bestämt att vi ska åka och sova över en natt i Vadtorp, en kursgård i Söderhamn skärgård, detta skulle då vara mån-tis veckan vi slutar, och fan vad mysigt det ska bli! Det kan ju bli någon ändring, men det hoppas jag inte, det låter skojatt ha lite övernattning långt borta från civilisationen med hela klassen tkr jag :)

Idag har jag som sagt haft stalltjänst, det var väl lika roligt som det brukar.. Mockade lite, sopade, vägde upp hö, det vanliga. Vi (jag och Anna, alla andra var upptagna xP) fick åka hem tidigt också för att "vi" (läs jag xD) var så duktiga. Dessutom blev vi klara så snabbt att det inte fanns något annat att göra.. I alla fall så har jag varit hemma hela dagen, ätit lite jordgubbar som mamma köpt, och nu har hon och pappa åkt iväg till Sundsvall för att dansa, och de ska sova över på hotell och så, så det är bara jag och Jens hemma. Miss Marple för hela slanten!!

På måndag åker min käre bror iväg till Teneriffa (Kanarieöarna) för att ha simträningsläger med sitt landslag, tlntigt tkr jag! Speciellt eftersom Jens får vara varm medans jag sitter hemma i Sverige och fryser häcken av mig! Menmen, ensam hemma nästa helg, jobbigt, or NOT! ;D Nej, nu pyser jag, ha en bra lördag :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

härligt med jordgubbs ;)

2008-04-13 @ 17:47:05
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0