Herbie skriver;

image265

Hejsan allihopa! Elin var lite upptagen, så nu tänkte jag skriva lite :) Elin duschar just nu, men hon bad mig hälsa att hon skriver om sin ridning när hon kommer ut ur duschen. Jag tycker om Elin, hon är snäll mot mig. Fast hon är lite lång tycker jag, man känner sig så liten brevid henne. Håller ni inte med?!

Jag är faktiskt lite sur på Elin idag, för jag har hört att hon har haft annanaser i sin blogg förut, och det var inte så snällt tycker jag. Alla vet ju att annanaser är väldigt skygga frukter, och vill oftast inte vara med på bilder eller liknande, eftersom de har så kantliga och fjälliga huvuden, och har du sett deras hår?! Inte konstigt att de lever med ständiga kroppskomplex. Och jag förstår inte hur hon tänker när hon sätter på dom sina solglasögon, de är inte smickrande för annanasernas ansiktsform! Nä, fy för henne, bättre att ha med t.ex äpplen, de passar bättre på bild eftersom de är så äppelkindade.

Ojdå, nu kommer Elin snart tror jag! Lika bra att posta det här inlägget innan, annars kanske hon blir arg på mig, men vi hörs :)

/ herbie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0