Jävla piss dag.

Hejsan. Jag vet inte varför, men jag har varit så jävla nedstämd idag, deppat ihop totalt nu på kvällen. Skolan var okej antar jag väl, det var inga överaskningar, förutom kanske att vi hade musikprovet nästa vecka, inte idag. På ridningen hade jag Shannon, gick bra i början, men inte i slutet, han blev så jobbig och jag orkade inte bråka med honom och nej.

Idag känns faktiskt ingenting bra, jag är arg och irriterad på allt, och allt har bara varit skit hela dagen. Och det spelar ingen roll hur idiotiskt jag tycker att det är, för jag har inget att vara arg på. Jag antar att alla måste ha en dålig dag förr eller senare.
Sedan är jag faktiskt riktigt missnöjd med mitt resultat på kemiprovet, trots att jag inte var det i fredags.. Idag kollade jag på det jag bommade, och det var bara basic-slarvfel som man bara inte ska göra, och jag är skitarg på mig själv för att jag sumpade det, och kanske därigenom chansen att höja mig, för elektrokemin kunde jag verkligen, jag förstod allt och jag var duktig på det, och sedan sumpar jag det på grunderna!! Det har hållit i sig hela dagen..

Nu säger jag rent ut; Förlåt för ett deprimerande inlägg, förlåt för att jag skriver något överhuvudtaget, men jag vet inte, jag lovade ju att skriva så nåt måste jag väl skriva.. Och om ni nu tycker att jag är för hård på mig själv så håller jag med, men jag vet inte, det är svårt att inte vara det. Jag vill inte ha något medlidande eller skit, jag vill bara berätta.. I alla fall, hoppas ni har haft en bra dag.

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0