Jo men tjohej du! Visst?!

UNDERBARA DAG! Igen så har det varit varmt, ännu varmare faktiskt, 19 grader i skuggan för tillfället! Sitter ute på verandan med laptopen i knät och lapar sol. Och mamma och vädret som sa att det skulle bli mulet och "upp emot 8 grader" ;D Snarare klarblått och årets varmaste dag? I love it!

Det har varit en rätt så slapp dag i skolan idag också. På hemkunskapen gjorde jag och Erika blåbärspaj med vaniljsås. Jag gjorde vaniljsåsen, och enligt statistiken så var den utsökt och helt perfekt, trots att alla mobbade dess underbara krämighet.
På läspasset pratade vi lite om fördomar, och Anders lyckades få fram det på ett roligt sätt, inte bara tråkigt ältrande. På matten fick man sitta med sudokus, men jag ditchade och gjorde en gammal nationell C-del istället. Det var tacos till lunch, MUMMA!

NO:n satt vi i studion och tittade på en film och svarade på lite frågor, och fick sluta lite tidigare för sjuorna skulle ha datorerna. Låg i en kvart ute i solen då, innan SO:n. Eftersom jag skrev klart igår så fick jag och de andra som också var klara sluta tidigt, efter en kort film om epilepsi.

jag har alltså kommit hem, och har bara en solig eftermiddag och helg att se fram imot. Kan det bli bättre? :D
Fast det kanske det kan.. Jag tappade faktiskt bort ett örhänge idag, men jag brukar ändå inte använda dom, så ingen större skada skedd.Nu ttror ajg att jag ska äta upp glassen som blev över från igår. Ha det böst i helgen sötnosar :)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0