Moppedag idag ;)

Aah, underbara väder! Man blir så lycklig :) Tyvärr skulle det tydlien bli kallt och regna imorgon, så man får njuta av det medans det ännu varar ;D

Dagen har sett fantastisk ut, jag ver ju nere på stan med bäste Rub, skjutsade henne på älskling. Vi gick runt, lunchade tacotallrik på NK, provade mitt nya läppglans och skrattade åt det, och hade allmänt myys.
När jag sedan lämnat av henne efter shoppingen (snarare fönstershopping, ingen av oss köpte något) åktejag runt lite på moppen och njöt av vädret ;)

Om ni bor i Bollnäs tror jag ingen av er har missat att det var en modeshow på mobackes i torsdags, och det gick min mor på. Där fick man en goodie-bag, och då fick mamma ett läppglans från Maybelline, och hon gav det till mig, så det var det jag och Ruben provade på stan. Det är ett sånt där plumping-gloss, som får läpparna att svälla upp lite, så de blir lite större. Det känns jättemysko när man fått på sig det, det liksom kittlar och sticker lite i läpparna ;)Sedan sväller dom, och blir svinsnygga ;D

Annars har jag varit hemma, tittat lite på film, sen tog jag en till moppetur för ett litet tag sedan också ;) Måte gå och hjälpa mamma med maten nu, see yah!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0