Moppesafari-picknick med tjejerna :)

Hejsan! Gud, idag har jag haft skitkul :) Egentligen skulle jag följa med Malin, Hella och Linkie till chokladboden i Segersta idag, men det var stängt där. Så istället blev det en liten moppesafari-picknick på vägen dit istället, vid ett litet bord på en rastplats. Det tog ett litet tag att åka dit, men vi kom dit, och satt och fikade där, och spelade lite kort ;) Älskling blev nog glad, trots att soppan typ tog slut ;D Just när vi åkte var det tyvärr rätt kallt och molnigt, men det var mys ändå ;)

image286

ÄLSKLING, Linkies moppe och Malin/Malins pappas moppe. Hella åkte med Malin ;)

image287

Hella, Linkie och Malino :)

När vi kom tillbaka åkte Malin till Hudik (hon skulle dit ;P) och vi andra brummade hem till mig, och vi har tittat på Ice Princess. De åkte nyss, Linkie skulle äta. Tack för en rolig dag flicks :)

Imorron ska jag vara med Hella, vet inte riktigt vad vi ska göra, men hon kommer hit iaf ;) Ja, om jag kan övertala mamma att jag får stanna hemma, hon vill att jag ska följa med till S-hamn och grattar min lilla kusin som fyllt tre, men jag har bara ingen större lust. Precis som att jag inte hade någon större lust att inte göra nåt idag, och det gick ju rätt bra med den saken ;P Jaja, vi får väl se..

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

underbart trevlig dag honey! Kommentera min blogg förresten XD haha , skitsnygga bilder där ;)

2008-04-26 @ 16:50:47
URL: http://helenaaolzon.blogg.se
Postat av: de vet

Kalas är väl alltid kul!!

2008-04-26 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0