Nationella prov nästa!

Jepp, imorron är det igång igen. Jag är inte särskilt nervös, det är jag aldrig typ. Jag är rätt bra på engalska, så jag känner inte att jag har nåt att oroa mig för direkt.

Idag på ridningen hade jag Shannon-snygging igen, fast han var inte särskilt snygg idag, hela hästen var täckt i lera, från öronen till hovarna! Och han är ju så himla kittlig också, ingen bra kombo. I alla fall så hade vi bara skolridning, jobbade mycket på volten med Nerox framför Shannon, och de som verkligen är bästa kompisar (eller inte!). Nästa vecka ska jag också ha honom, vi har cavaletti då.

I helgen händer inget specc, har inte planerat nåt i alla fall. Kanske är med någon eller nåt, får se. Men nu ska jag sova. Vill vara utvilad tills imorgon. Keep tuning in!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0