Ny annanas!

God morgon :) Mår alla bra? Och i allra högta LG-känsla; Gooooooood! Alla på Gärdet ver vad jag snackar om ;D

Sitter som vanligt och lyssnar på Rix morgonzoo, det är rutin det. Sitter också och fixar sminket, jag gör som jag brukar och gör mig iordning tidigt ;P Det är BAJSVÄDER och har snöat också, så jag bojkottar alla vädergudar idag, om det finns några, vilket det inte gör.. Jag bojkottar molnen av vattenånga som bestämmer nederbörden istället (NO-nörd). I alla fall så får jag skjuts med Malin eftersom älskling inte tycker om snö.

Idag ska vi ha;

  • Svenska; läsa lite bok, underbara Silmarillion.
  • Matte; Nåt inför Nationella skulle jag tro.
  • NO; Genetik, och Staffan är frisk igen!
  • Lunch.. Nåt äckligt.
  • Musik; Har vi prov? Annars har vi genomgång inför prov.
  • Engelska; Vi ska väl fortsätta med debatt-grejen.
  • Bild; göra klart och klistra ihop min bild som har ett mysko namn ;P

Efter skolan ska jag knata iväg till stallet, ridning för hela slanten. När jag kommer hem (med buss) ska jag laga pytt-i-panna. Sen bloggar jag då också ;P

image269

Jag har en ny annanas också :D Det här är Harry, och jag vet att han ser annorlunda ut, han är smått efterbliven, tyvärr. Jag har inget emot efterblivna människor, men har ni träffat en efterbliven annanas?! Vilken arrogant skit! Dom beter sig som om dom äger världen bara för att de är efterblivna, töntar!

Jaja, I'm outta here ;D

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: helena

haha söt ananas ;) Vad heter han mer än harry ? Potter kanske ?:p

2008-04-07 @ 19:39:30
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0