Onsdagtorsdag, sammanfattningsblogg.

Hejsan! Hur mår ni? Jag har inget skolarbete att göra just för tillfället, så nu kan jag blogga på riktigt.

Jag börjar med gårdagen. På morgonen hade vi nationellt prov, engelska uppsats. Den gick bra tycker jag. Hoppas att den blev bra också. Efter det hade vi gympa, volleyboll. Sedan slutade vi, eftersom vi hade kortonsdag. I alla fall, när jag kom hem låg jag mest framför teven. Fast på kvällen jobbade jag faktiskt med mitt svenskaarbete i tre timmar, och det blev klart :)

Idag hade vi dans hela morgonen, lite träning inför danskvällen den 28:onde. Och den här gången var det med alla nior i skolan, lite fullt blev det allt, och myskogubben som skulle lära oss var helt sjuk. Han dansade som en liten sprattelgubbe! Efter lunchen hade vi svenska (började med grammatik), engelska (började titta på en film), franska (diggade myskosånger ;D) och till sist bild (började rita en fjäril, en stor en ;P). Nu sitter jag bara och drygar iaf, väntar på att tiden ska gå. Sen ska jag brumma till stallet, och Hella ska följa med faktiskt ;D Vi har hoppning idag, och jag har Shannon, så det kommer antagligen att gå åt helvete, men ändå ;D Sedan får man ju träffa snygg-Jennifer, det är alltid lika mys det :)

Men iaf, bloggar när jag kommer hem från stallet, och jaoo. Tack för mig ;D

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

Det var väldigt mys att följa med till stallet honey ;) Och glöm inte min väska imorrn! ;)

2008-04-17 @ 18:51:52
URL: http://www.helenaaolzon.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0