Ont i benet!!

Hejsan! Hur mår alla?

Har precis ätit lite makaroner och korv, och innan det kom jag hem från ridningen. Men en sak i taget nu.
Imorse hade vi svenska, började ite med mitt bokarbete om Silmarillion. Efter det hade vi matte, jobbade på bara. Sedan hade vi NO, tittade på en väldigt skoj film om DNA och när man forskade om hur det såg ut och så.

Efter lunchen hade vi musikprov gick bra, förutom en fråga som jag bommade rejält på. Men ändå, mötte Raine en snabbis i korridoren sen och då sa han att jag hade ett fel bara, och sedan hade jag näst högst resultatet i klassen ;P Efter musiken hade vi engelska, gjorde nåt papper om ordföljd eller något sånt, lärde mig ingenting direkt, det var extremt enkelt. Sen hade vi bild, blev klar med min parafras.

Sedan slutade vi, och precis när jag skulle till att moppa iväg till stallet började det regna, men jag blev inte sådär superblöt tack och lov. Ni skulle ha sett Anna, hon var dyngsur hela hon xD Ialla fall så skulle vi rida barbacka, och jag hade Caprina. Men när jag kommit upp på henne, och skulle ut på spåret så fick hon nåt fnatt eller blev rädd eller nåt och började hoppa runt och springa, så jag flög som en liten vante. Landade på ena benet, så det blev lite uppskrapat och det känns som att hela benet kommer blir ett snyggt blåmärke imorgon också.
Gör inte så ont, men när man går så är det liten haltingsvarning. Men jag överlever nog.

Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på Ashley Tisdale.Hon är rätt bra hon ;) Jag laddade hem hennes skiva idag, och Vanessa Hudgens och Miley Cyrus också. Min lilla minikusin Clara är här också. Fast hon är inte så liten längre, hon är tre år faktiskt :) Hon ska vara här tills på onsdag, sedan ska mamma vara hos henne i S-hamn också, onsdag-fredag. Jaoo.. Det var väl allt, blev rätt långt ;D

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0