Plats för rolig rubrik..

Hejsan :) Hur mår ni? Själv mår jag bra.

Dagen har varit bra, brummade iväg till skolan imorse, blev nästan, näästan lite sent. När jag kom dit hade vi SO, och vi jobbade på lite frågor. Efter SO:n var det idrott, och vi (Malin, Hella, jag, Ruben, Linkie & Anna) spelade pingis, det var skoj. Det kanske inte gick sådär superbra, och bollar flög överallt, men det var skitkul :D

Sen var det lunch, och efter det hade vi svenska, satt i grupprum med Rub och Anna och läste, och efter ett tag satte sig Pontus och Sverre där också. Efter svenskan var det engelska, med glosförhör, gick bra. Sen ska vi tydligen börja med debatt också, och jag ska debattera, med Tarik, Sarah och Johan, för skoluniformer. Sen hade vi franska, och då hade vi ritningstävling, man skulle rita något och de andra skulle gissa vad det var. Och ni, kan någon av er RITA Bollnäs och få folket att gissa rätt? Med en svart penna och ni får inte skriva något. Rätt svårt, men i alla fall så vann mitt lag ändå ;D Sen hade vi bild, och sen slutade vi.

Nu sitter jag och äter lite innan ridningen, sen ska jag dit till typ halv fem eller ngt. Imorron har vi engelska nationella prov, i hör-och läsförståelse i en och en halv timme, och efter det skulle vi typ få sluta? I alla fall så börjar det halv nio, men vi börjar ändå åtta, detblir lite samling och information och så. Och sen är det helg, fan vad snabbt tiden går! Nu pyser jag, peaceout!

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0