tisdag, med ett kompletterande, nytaget foto ;D

image261

Hallu :) How you doin'? (Hella xD) Jag skrev ju att jag skulle berätta om min dag nu, så då gör jag det ;)

Imorse i skolan hade vi först samling, och Anders "lurade" oss, och alla gick ju verkligen på det! Sedan fick vi reda på att vi tydligen inte får äta fika i klassrummen längre. Sedan hade vi franska, pluggade vidare inför provet nästa torsdag. Efter det hade vi slöjd, och jag valde tyg till mina shorts jag ska göra. Efter det hade vi arbetspass, läste lite, sedan diskuterade jag sagan om ringen-saker med alla andra, och tjejerna, och jag, bestämde att vi nån gång ska ta ett Sagan om ringen-maraton sen nåt tag ;)

Lunch sen, det var ris och nån kycklingsås. Efter lunchen hade vi engelska, och eftersom Anna gick hem fick en annan grupp köra muntliga nationella, och det var jag, Sara, Albin och Felix, lite kort förvarning, men det gick bra. Det blevnågra skratt, och klagomål på att vi inte lät killarna prata, men dom gjorde ju det ändå inte ;P Sedan hade vi SO, fick sitta i grupprummet med typ andra hälften av klassen, alla som gjort klart alla SO-uppgifter om i-och u-länder. Efter det hade vi matte, jobbade vidare med en gammal C-del av nationella provet. Sedan slutade vi, och jag cyklade hem i vårvärmen :)

Efter jag har kommit hem har jag mest legat och tittat på tv, såg en svinkul film som hette "Accepted" som handlade om en kille som inte kom in på något collaege, och grundade ett eget istället. Sevärd, helt klart :)
Imorgon ska jag väl till skolan, inget specc där, vi har idrott, får kanske tillbaka våra no-prov, om Staffan har blivit frisk vill säga. Annars inget att säga, utom att Silmarillion är en av de bästa böcker jag läst, och om du diggar Sagan om Ringen så LÄS DEN! Fast den blir bra efter 50 sidor, så hang in there ;D Peace out!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: gissa!

Vilket tyg blir det då? I shortsen...

O du... stava: kompletterande...
college

2008-04-01 @ 21:31:37
Postat av: helena

How you doin baby ?! xD

2008-04-02 @ 17:27:35
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0