Tisdag, tisdag, tisdag!!

Hejsan! Hur mår alla? I'm great ;P Ska precis till att börja på mitt bokarbete om Silmarillion, kom på idag att det faktiskt är rätt svårt att göra en recension på den eftersom den handlar om så mycket.

I morse hade vi franska, gick igenom provet lite snabbt och så ;P Sedan hade vi slöjd, fortsatte på mina short, och fyfan vad snygga dom kommer bli! De är i jeanstyg, rätt mörka, och ska ha rosa detaljer; rosa hällor, sömmar och kanter på fickorna :D Sedan hade vi AP, och vi tittade på en film om Bockstensmannen, yawn!! Sedan var det lunch, och efter det hade vi engelska (fast vi jobbade med svenskan ;P), So och matte. På SO:n fick vi lyssna på två tjejer som hade varit och volentärarbetat i Kambodja, en som var svensk och en som var från Kambodja. Jag tyckte det var väldigt inressant iaf ;P På matten arbetate vi bara, och sedan slutade vi.

Efter skolan gick jag och Rub ner på stan en sväng, jag köpte en ansiktmask, en anteckningsbok och två mappar, en rosa och en ljust gröngul, matchande ;D Anteckningsboken ska jag göra om lite, ska vaddera den, något jag såg på enn YouTube-klipp i helgen, se nedan ;D



Jaoo, har man ett tråkigt liv så ;D I alla fall, nu tänker jag fortsätta med pluggandet ;D

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0