Tre hål till! :D

image283

image284

Nu är det gjort! Tre till hål är gjorda, ett i vänstra och två i högra örat. Det gör inte så ont nu, men det känns ju såklart. Gud vad stolt jag är över mig själv :)

franskan idag bestämde vi att den 21 maj ska vi, på franskatimmen, spela boule med Granbergsfranskarna, skoj ;D Allt i inlärningssyfte såklart, vi ska prata franska medans vi spelar (typ "Jag vann!", "Du stinker!" och "Faan också!"). På slöjden gjord jag en snygg stickning, och nu sitter halva fickorna fast, det är ju bra ;) Har faktiskt tagit hem byxorna så jag ska kunna arbeta lite mer. På arbetspasset kollade vi på Ramp om fördomar, den ska vi diskutera på fredag, på läspasset.

Efter lunchen hade vi engelska, tittade vidare på filmen bara. På SO:n efter det var det föreläsning, en grupp funktionshindrade människor kom och pratade. Sedan var det matte, vi fick göra sju uppgifter sen gå, så jag gjorde en gammal B1:a på typ 16 uppgifter, blev klar på sisådär tio minuter ;D Sedan stack jag och Rub ner på stan, mötte upp med mor och pang, pang, lite frisk luft med vatten och pang så gick jag för att fika med nämnda sällskap med tre till hål i öronen. Kom hem för ett litet tag sedan, och tänkte arbeta lite på mina shorts nu.

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

Vad snyggt det blev honey!! XD:D

2008-04-22 @ 19:41:55
URL: http://helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0