Typ världens roligaste dag!!

Ledsen för dålig update idag, jag har haft fullt upp ;)

Det har faktiskt varit en underbar dag idag. Imorse hade vi so, satt i smågrupper och diskuterade lite frågor, jag satt med Albin och Roberg, gick bra :) Efter det hade vi idrott, och det måste nästan varit den roligaste lektionen under dagen, vi spelade volleyboll! Vi körde som vi körde igår, fast det kanske jag inte berättade ;P Vi delade upp oss i tre lag, två spelade match och ett lag tränade. Det vinnande laget stannade kvar. Jag var med Johan, Nicco, Moa och Sara Helin. Vi förlorade första matchen, men sedan vann vi alla andra matcher förutom den allra sista, och det var superroligt, jag älskar volleyboll!

Efter lunchen sedan hade vi svenska, då vi satt och läste (jag är inne på slutet av boken, HURRA!!), och sedan hade vi engelska. Och som jag sagt så hade vi debatt, jag, Johan, Tarik och Moa mot Albin, Hermansson och Nicco i en debatt om skoluniformer. Gaah, jag ÄLSKAR att debattera, det är så himla roligt! Och om jag får säga det så tycker jag att vi vann, och det gjorde många andra också, trots att det är sjukt att behöva ha skoluniform.

Sedan hade vi franskaprov på franskan, och jag tror nog att jag aldrig haft så roligt på ett prov förr ;D Det var relativt enkelt tyckte jag iaf, men ett ord fastnade jag på. Vokal på franska. Jag visste hur man uttalade det, men inte en enda tanke på hur det kunde stavas! Så eftersom jag ändå skulle sumpa poängen så skrev jag dit ett "A". Persdotter skrattade gott ;D. Sedan satt jag och smågarvade åt både min presentation av mig och min familj och Bollnäs och Sverige. Jag hade en rolig början på den sistnämnde; Bollnäs är en liten stad i mellersta Sverige, ett litet land i norra Europa, en liten världsdel i norra världen xD Mahaa, DET, mina vänner, är HUMOR!

Efter franskan skulle vi ha bild, men när vi upptäckte att ingen människa kom efter sisådär en kvart så gick vi hem, ingen klagade direkt ;) När jag kom hem tittade jag lite på TV, och sedan åt jag lite mat och fick skjuts till stallet. Jag skriver om det senare, är det okej? Spela roll, jag gör det ändå ;D Nu sitter jag och läser lite, eller jaoo, jag ska göra det, sista 10 sidorna nu :D Peaceout, nu ska jag läsa klar skiten!!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0