UNDERBARA VÄDER!

Hejsan! Har nyss kommit hem från stallet. SOm sagt så hade vi hoppning, och jag hade snygg-Shannon, och det gick väl bra, minus att han är typ superpiggast.se ;D Men det gick i alla fall bra, jag dog inte, och det är ju alltid positivt! Innan svängde jag in och hämtade upp Hella hos Linkie, hon lånade hennes hjälp. I stallet träffade vi Jennifer, och gjorde iorning hästarna och sådär, det vanliga ;) Vi hade Majsan idag, Mia var borta nånstans. Sedan åkte jag och Hella och tankade, lämnade av henne och sedan åkte jag hem.

image273

Ska fixa något att äta snart, sedan ska jag göra min labbrapport på NO:n. Upptäckte hemma att Hella glömde sin väska i moppen också ;D Duktiga vi är då ;D


I alla fall, om du bor i Bollnäs kan du ju inte ha märkt världens underbaraste väder?! Vi satt ute många raster idag, och jag passade på att knäppa lite kort, har man tråkigt så har man ;D

   

Förklaring till sista bilden; Linkie: fyfan vad blek jag är! Hennes arm uppe, min nere ;D


/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0