Valborg :)

Hejsan! Hur mår alla idag? Underbar dag idag, soligt, även om vädergubbarna sa att det skulle vara molnigt ;) Jag tar verje chans jag får att tracka ner på dom ;) Igår gick jag och mamma ut och gick ner på stan och tillbaka, som uppvärmning för gymmet, men jag mådde inte särskilt bra, var yrslig och så.. Så gymmet blev inte av, men mina souvenirer från promenaden visade sig som enorma blåsor på hälarna. Skoj..

Idag har vi haft en mysdag. På svenskan tittade vi klart på Shakespeare in Love, bra film :) På idrotten skulle vi egentligen springa runt vågen, men det blev promenad istället, för det var ändå ingen tidtagning. Jag powerwalkade runt typ, kom typ tillbaka först ;D Eller egentligen ville inte Wiik komma sist, så han kutade snabbt förbi typ sista metern, men han började gå typ tio minuter innan, så jag räknar inte med det ;D
På NO:n såg vi till att börja en timme tidigare också, och sluta en timme tidigare, mys ;)

Ikväll ska jag och tjejerna hem till Malin och mysa lite, blir tacos, film och allmänt mys och skoj, härligt :) Resten av helgen vet jag inte riktigt.. Några förslag? ;D

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0