WEIIII!!! :D (i brist på rubrik..)

Hejsan ;) Sitter och tittar på Så kan det låta, och tidigare idag har jag har mysigt med Hella faktiskt! Hade tråkigt så jag brummade till henne, och det var supermys där borta. Vi tittade lite på tv, gjorde lite shokladbollar, gick iväg till prix en sväng och så, köpte lite chips. Kom dit och hem i alla fall, älskling var snäll :) <3

I helgen är inget inplanerat, men det är sånt som märks. Med moppen på full tank och så kommer jag väl lite överallt om man säger så. Men jaoo, jag har inget annat att skriva direkt, bara att ha en bra kväll :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

Yeei det var jättemys igår :) Vet du, chokladbollarna är slut nu ;D

2008-04-05 @ 16:09:30
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0