Bloggdesign ;)

Hejsan! Har varit uppe sen tio, ska nog ta och vända tillbaka dygnen hade jag tänkt ;) Har suttit inne på rosamoped och gjort en design också, tänkte göra nån mer nu ;P Annars då.. Inget specc direkt.. Jo, nu kan jag ladda upp lite bilder från stugfesten och dopet ja! Jag har ju ändå inget bättre för mig ;)

  
Ja, hmm.. Gänget, minus Erika, och jag bjuder på dom ;) Sen rummet där sex pers sov ;) Ni får inte se några fler från stugfesten, för då löper jag god risk att bli ihjälslagen ;)

   
Fr v. Vilgot, sötnos ;) En nydöpt, något förvirrad Vilgot :) Lyckliga familjen, minut Anton, vat inte vart han var.. Så deras söthund Malte, gullplupp :)

Nej, nu ska jag tbx till mina designer, håller på med en som kommer bli svart och blå-isch i färgen ;)

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0