Bloggdesigner och spikmatta.

Vet ni vad min mamma fick av pappa i födelsedagspresent? Något som hon faktiskt har önskat sig? Jo, en SPIKMATTA! Jag fattar inte varför man ens vill ha en spikmatta!! Den gör lite ont att ligga på ;P Jag kunde inte heller bärga migmed att ge mamma min present, jag har svårt med att inte ge presenter i förväl ;) Men i alla fall så blev hon väldigt glad, jag köpte ett pennfodral, ett knallrosa, skinande pennfodral med en krona och "Princess" på det ;D Tihii, det var sött ^^,

Något annat som hänt idag är att Sverige är i OS-final i dubbeltennis, efter en fem timmar lång semifinal, snacka segt!! Annars så ska jag lägga upp en till design på designbloggen nu, har redan lagt upp två nya ikväll. Sen MÅSTE jag se ett OC-avsnitt, har fortfarande inte gjort det idag :/ Har lite abstinens ;) Men ha det bra, så hörs vi senare, eller imorgon :)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0