Bonjour!

Snarare bonsoir ;) Kanske bonnuit för vissa.. Vet ni? Jag har varit EXTREMT duktig idag! Jag stack iväg med mamma och hennes kompis ner på gymmet ;) Vi gick på sjukhuset, eller friskhuset som de så lämpligt kallar det, typ minilitet, hade inte så många maskiner, men jag fick ihop ett pass ändå. Armar, ben, kondition (som är kass!! Fem minuter på Stairmastern och totalt borta sen). Sitter och håller på med en design nu (surprise!!), en med rymdtema ;)

Men ja, ska väl göra klart den nu, sen komma på nåt nytänkande, inte bara snirklar.. Trots att det är snyggt ;) Jaja, ha det <3

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

va duktig du är då! släpa med mig till gymmet nån dag med ? (a)

2008-08-05 @ 12:18:57
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0