Bonnuit mes petites poules :)

Sista inlägget för idag nu. Nu ska jag bara städa lite, sen ska jag soova.. Får se vad som händer imorgon :) Men andra planer i veckan, på onsdag ska jag ju hem till Hella på kvällen, och på dagen ska jag, mamma, hennes kompis Erica (C eller K?) och kanske nån mer ner på Valbo köpcenter, ska köpa lite nya saker till skrivbordet :) De är så himla tråkigt och omatchande ny så ;P Måste ju kunna organisera lite närman har ett skrivbort på 1,90 ;) Sen på torsdag blir det Cityfesten i Gävle, och shopping innan.
Jag ska iaf åka hem nio, vet inte om de andra blir kvar längre ;P Men jag tänker bara inte åka hem mitt i natten med massa äckliga fyllon, bättre att åka nio då ;)

Imorron är det lungt hemma, mor och far ska på Nor och dansa som vanligt, och bruschan ska iväg och lana hos nån människa, tror det var Mesch.. Nej, nu ska jag städa! PussPeace!!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0