Dagens shopping :)




Tihi :) Okej, så jag åkte och hämtade Ruben klockan ett, sen brummade vi ner på stan :) Väl där gick vi först och lämnade mina låneböcker, sen gick vi bara runt och tittade lite ;) Kalendern jag köpte, den har väl typ halva Bollnäs skulle jag tro ;) Men ja, blev lite till mössen och lite till skolan :) Nu du Lisa, nu har jag TRE rosa pennor till och med!! Haha!
Det blev lite lunchning på stan också, blev en baguette för mig, och för Rub med :) Hon köpte ett par skor också, ett par svarta med lila detaljer ;)

Sen så stack Ruben iväg för att toffla lite med sin kille som kom upp från Jönköping, så jag åkte till Dollarstore. Det var där jag köpte ansiktsmaskerna, och det svart-vita blocket ;) Dom där ansiktsmaskerna rekommenderar jag, chokladmaskerna luktar himmelsk och honung-grädde-masken luktar kola :)
Då när jag var på dollar skickade Malin ett sms och undrade om jag ville ner på stan, så då stack jag ner dit igen :) Jag köpte en helsvart BH då, och den sitter som gjutet! Jag har mysko storlek, så jag har faktist svårt att hitta bra BH:ar, men just den satt perfekt :D

blev det lite kulglass med Malin också, mumma :) Men ja, nu är jag hemma, och jag ska nog bara läsa bok ikväll, vi får väl se vad som händer imorgon :) På söndag kommer i alla fall Hella och sover över, och på måndag börjar skolan, då blir det NV för fulla muggar, med 3 rosa pennor, 1 helklass och två klassföreståndare, nån Håkan som hade Fysik, sen nån kvinnlig engelskalärare som hette Anneli Avander :) Blir nog skoj!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

Cool design <3

2008-08-22 @ 21:31:32
URL: http://aliciaaljungqvist.blogg.se/
Postat av: Lisa

MEN JAG HAR EN ROSA LINJAL JAG MED! den du ;)



blir vi bara en helklass?! :D :D :D :D :D :D

2008-08-23 @ 14:36:11
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0