EN HAJ!!

Ja, hejsan! Sitter i mina mysigaste jeans och en skapligt over-size f.d sov-tischa från Hurgada, Egypten ;) Har nyss vart ute och sopat/krattat lite gräs. Ska duscha och fixa mig lite strax, sen dra neren sväng på stan och hitta en present till mamma. Smarta jag glömmer alltid presenter ;)

Jag kunde nästan inte sova igår, det gick bara inte att slockna! Jag låg vaken i säkert två timmar. Men ja, som sagt så kommer det mamma-firare idag.. Så det blir lite fika och så. Ska göra en tigerkaka nu tror jag :] Sen ska jag försöka göra nån ny design till designbloggisch med.



PEACE!!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag ska bara berätta att både hallongrottorna, bullarna och tigerkakan smakade kanongott! Och även allt annat vi fick förstås! Ni är jätteduktiga att baka. Kanske ska beställa lite bak framöver?

2008-08-15 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0