En tyst dag i stan.

Nu ska jag göra något jag aldrig gjort förr, jag ska åka på stan och inte kunna säga ett ord! Har fortfarande ont i halsen nämligen, men mamma ville ner, och det vill jag med! Får se vad som händer ;) Vi ska väl upp till hälsocentralen också, och kolla bara, men mamma tror att det är ett virus, och att dom inte kan göra något isf. Menmen, ska väl göra mig iordning nu, men vi hörs senare :)

Och till alla er som tvivlar på att jag inte kan vara tyst; JAG HAR VARIT TYST I TRE DAGAR NU!!! HA!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack för ditt tävlingsbidrag och lite tips =)

kram!

2008-08-20 @ 13:58:36
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0