Fina naglar :)

Hej! Jag har kollat på OC nu, och tar en paus, mest för att jag råkade trycka bort avsnittet och orkar inte ladda det igen ;) Men nu medans jag har tittat så har jag byggt på mina naglar faktiskt, det vita är kvar men nu har jag blommor på tummarna och två prickar på de andra naglana :)

 

Tänk vad man kan göra med en stadig hand ;)

Annars så har jag ätit lite lunch, omelette :) Det är så gott,och skitlätt att göra! Två eller tre ägg, som man knäcker i en bunke, typ 1½ msk vatten i det, vispavispavispa och häv ut i en stekpanna och krydda på! :) Sen röra runt lite i mitten så allt blir fast ;) Jag brukar ha i skinka också, mina skinkomeletter är skiitgoda ;)

  

Mihii, jag kryddar med peppar, salt, muskot, dill och pommeskrydda, skitgott faktiskt :)

Så, nu har ni lärt er att göra lunch, så jag återgår till OC :) Pusspeace!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: lotta

hejsan kan du fixa textstilen på rubriken till inläggen ?

2008-08-12 @ 21:59:05
URL: http://baralotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0