God natt!

Fyfan vad jag är trött! Kan ha något att göra med att jag inte lyckades sova så mycket igår, men jag tror allvarligt att jag ska gå och lägga mig typ nu. Fast jag ska ligga och läsa ett tag med ;)

Men annars då, ridningen gick jättebra, jag hade söt-Shannon :) Vi gick bort till Hoberget för att klättra bara, inget sådär superjobbigt direkt.

Imorgon har vi ingen kemi på morgonen för läraren är tydligen sjuk, så det blir idrott 9:20 som blir första lektionen. Sen har jag franska, lunch, svenska, matte och historia. Det verkar definitint som om tisdagarna är jobbigast, vi går egentligen 8 till 16 då. Sen är fredagar soft också, estetisk verksamhet och engelska bara :) Menmen, får väl se hur lost man är imorgon. Jag gissar på väldigt ;)

Men som sagt så tänker jag allvarligt gå och lägga mig nu. Men vi hörs imorgon :) Pusshej!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0