Gratis bloggdesigner (smygreklam) ;D

Titta så uppfinnig jag var! Kolla in här till vänster, jag har satt in en smygreklam till min designblogg ;D Duktiga jag! Haha, näärå, det var bara att göra en liten bild och trixa lite i kodmallen, är man haik på engelska och lusläser allt så lär man sig helt enkelt, det är ju det jag har gjort för att överhuvudtaget kunna göra blogdesigner ;)

Haha, ska ja titta på OC, jag är på avsnittet där dom åker iväg med Oliver. I hate that guy!! Det värsta är att jag inte sett sådär supermånga avsnitt av OC ändå, så jag vet inte ens vad som händer med Oliver! Hemskt. Men jag vet att han är kär i Marissa och försöker driva Ryan vanvettig så Marissa anklagar honom och vänder sig till Oliver för tröst. Gud, jag måste låta riktgt töntig nu! Men så går det när man tittar på serier ;)

Ha de!

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: elli & ella

Du får väldigt gärna kommentera ett inälgg om du vill göra en bloggdesign åt oss! Tack på förhand!

2008-08-11 @ 15:44:12
URL: http://elliochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0